23 août 2013

Publicités Sexy Hair 2013

Année: 2013
Marque / Produit: Sexy Hair (produits capillaires)
Pays: USA

ad_sexy_hair_2013a ad_sexy_hair_2013b ad_sexy_hair_2013c


> du site officiel Sexy Hair

ad_sexy_hair_2013_website_1  
ad_sexy_hair_2013_website_2 ad_sexy_hair_2013_website_3 ad_sexy_hair_2013_website_4
ad_sexy_hair_2013_website_5 

Posté par ginieland à 12:54 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags : ,

Marilyn Monroe égérie de la marque Sexy Hair

logo_ladepecheMarilyn Monroe, une icône mode et beauté qui fascine toujours
publié le 5/08/2013
en ligne sur ladepeche.fr

sexy_hairSa beauté est intemporelle. Plus de 50 ans après sa mort, le 5 août 1962, Marilyn Monroe demeure une source d'inspiration pour l'univers de la mode et de la beauté. La marque américaine Sexy Hair vient de choisir la star hollywoodienne pour incarner sa prochaine campagne publicitaire.

Cinquante-et-un ans après la disparition de l'actrice et chanteuse américaine, les blogueuses ne cessent de se pencher sur les secrets de beauté de Marilyn Monroe à travers des tutoriels diffusés sur internet. Même les créateurs et les grandes marques s'inspirent de sa silhouette et de sa coiffure mythique pour leurs nouvelles campagnes et collections. Au fil des années, la star la plus glamour des années 50 fascine toujours plus.

Egérie pour une marque de produits capillaires

La beauté à couper le souffle de la blonde pulpeuse est aujourd'hui mise au service d'une nouvelle campagne publicitaire pour les produits capillaires de la marque américaine Sexy Hair. La griffe, qui a fait le buzz avec cette annonce, a choisi l'actrice de "Sept ans de réflexion" et de "Certains l'aiment chaud" pour une campagne déclinée en print et en affichage.

Les visuels montrent une Marilyn Monroe aussi sexy que glamour, arborant sa célèbre coiffure blond platine et des lèvres rouge vif, avec la signature : "Styles change. Sexy is forever". La campagne sera diffusée dès octobre prochain.

Une icône qui traverse les époques

Le style Marilyn Monroe est plus présent que jamais en 2013, avec en prime un retour de la tendance rétro des années 50 et 60 dans le monde de la mode. Sur les catwalks, mais aussi sur les tapis rouges des plus grands évènements comme le Festival de Cannes, les célébrités n'hésitent pas à imiter le look et la coiffure du sex-symbol. C'est notamment le cas des actrices Reese Witherspoon et Michelle Williams, qui a d'ailleurs campé le rôle de la star dans le film "My Week with Marilyn" en 2011.

Sa beauté fascine même au-delà des univers de la mode et de la beauté. Un sondage réalisé début juillet par la compagnie aérienne American Airlines montrait que l'actrice était l'hôtesse de l'air rêvée dans l'imaginaire des Britanniques, dans la catégorie des célébrités de l'âge d'or du cinéma hollywoodien.


logo_blpSexy Hair Partners with Global Hair Icon Marilyn Monroe
en ligne sur beautylaunchpad.com

Sexy meet SEXY. Sexy Hair, the professional hair care brand and creator of the best-selling and award-winning Big Sexy Hair Spray & Play hairspray announced global hair icon Marilyn Monroe as its new celebrity ambassador.  The multi-year partnership will pay homage to the starlet’s iconic look with a marketing campaign, followed by the release of a special edition product to be unveiled later in the year. The fully-integrated marketing program includes the use of Monroe’s name and photos in advertising, online, in-store and public relation efforts. The new tag line “Styles Change. Sexy is forever,” is fitting for both brands as both Sexy Hair and Monroe are always in style.
 
Marilyn_sexy_hairOften imitated but never duplicated, it is no secret that Marilyn Monroe used her alluring blonde tresses to land her the reputation as the timeless image of glamour and sexiness. She once noted, “In Hollywood, a girl’s virtue is much less important than her hair-do.” Even in the 51 years since her passing, Monroe’s spirit is injected into countless movies, television shows, and photo shoots, showcasing her celebrated glamour, beauty, playfulness and smart wit.
 
“Not only is Marilyn the sexiest woman of all time, she is known for her self-expression and style,” stated Jennifer Weiderman, VP of Marketing and Education at Sexy Hair. “We see this partnership as a joining of two great icons - our ‘big red can’ that continues to fly off shelves, along with Marilyn’s ultimate sex symbol status. We are excited to celebrate this in our upcoming marketing campaign.”

The “Styles Change. Sexy is Forever.” campaign developed by creative agency YARD, will include a series of print and outdoor ads featuring images and Monroeisms. Debuting in October 2013, the advertising will feature her alongside hero Sexy Hair products - Big Sexy Hair Spray & Play and the new Style Sexy Hair Spray Clay. Her signature flair and spirit will influence all Sexy Hair collateral, the brand’s website SexyHair.com, and social media portals including Facebook, Twitter and Pinterest.
 
“The partnership of Sexy Hair and Marilyn Monroe ― combined with a consumer targeted campaign will really take the Sexy Hair brand to the next level,” said Karl Heinz Pitsch, President and CEO at Sexy Hair. “It will make it more desirable for consumers as well as stylists and elevate the entire hair care industry as a whole.”
 
Additionally, the brand plans to engage with the star’s almost 7 million Facebook fans and nearly 141,000 Twitter followers to promote product launches inspired by Monroe which are set to roll out in 2014.
 
“Sexy Hair personifies everything Marilyn represents– beauty, glamour, class, and confidence,” said Nick Woodhouse, president and chief marketing officer of Authentic Brands Group. “Contemporary Marilyn would have loved to have partnered with a brand like Sexy Hair because they help women not only look sexy but feel sexy so we are thrilled to make this happen.”


> Site officiel / Official Website:
 Sexy Hair

Posté par ginieland à 12:31 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags : ,

Bus Stop caps 8

Arrêt d'Autobus
Captures
 
8ème partie des captures du film

sc08_bs_cap_01 sc08_bs_cap_02 sc08_bs_cap_03
sc08_bs_cap_04 sc08_bs_cap_05 sc08_bs_cap_06
sc08_bs_cap_07 sc08_bs_cap_08 sc08_bs_cap_09
sc08_bs_cap_10 sc08_bs_cap_11 sc08_bs_cap_12
sc08_bs_cap_13 sc08_bs_cap_14 sc08_bs_cap_15
sc08_bs_cap_16 sc08_bs_cap_17 sc08_bs_cap_18
sc08_bs_cap_19 sc08_bs_cap_20 sc08_bs_cap_21
sc08_bs_cap_22 sc08_bs_cap_23 sc08_bs_cap_24
sc08_bs_cap_25 sc08_bs_cap_26 sc08_bs_cap_27
sc08_bs_cap_28 sc08_bs_cap_29 sc08_bs_cap_30

 >> source captures sur marilynonline.org

Posté par ginieland à 12:17 - - Commentaires [0] - Permalien [#]
Tags : , ,